המשרות הכי טובות בהייטק – ואיך להגיע אליהם לפני כולם?

המשרות הכי טובות בהייטק – איך תגיעו אליהן לפני כולם?

אין קסמים, אין קיצורי דרך, ואין הבטחות ריקות. המשרות הטובות ביותר בהייטק לא מגיעות בקלות – אבל עם עבודה קשה, מטרה ברורה והבנה מעמיקה של השוק, אפשר להגיע לשם.

בעידן שבו התחרות גוברת בכל יום, חיפוש עבודה נכון הוא הרבה יותר מאשר שליחת קורות חיים. הוא דורש תכנון מדויק, הבנה מעמיקה של השוק ויכולת להציג את עצמכם כטאלנטים. בעולם שבו הזמן משחק נגדכם, הצעדים הנכונים הם אלו שיובילו אתכם להצלחה.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

נעים מאוד, אנחנו JobHunt

מורשתו של רון ז"ל – האיש שהפך חזון למציאות

רון עוזרי, מייסד JobHunt, היה אדם שראה את מה שאחרים החמיצו. אחרי שסיים את לימודי הנדסת חשמל באוניברסיטת בן-גוריון, נתקל בקושי המתסכל של חיפוש עבודה. התהליך היה מיושן, מסורבל ומלא בבירוקרטיה. במקום להתייאש, הוא בחר להזיז הצידה את החיפוש המסורתי ולעזור למחפשי עבודה שהרגישו את התסכול – בדיוק כמו שהוא הרגיש.

ב-2007, מתוך המרתף בבית הוריו ברמת השרון, הוא ייסד את JobHunt עם חזון פשוט אך פורץ דרך: לשים את מחפש העבודה במרכז ולבנות עבורו מערכת ידידותית, מהירה ומדויקת לחיפוש עבודה. בעזרת טכנולוגיה חדשנית ומערכת JobSwipe, הוא שינה את כללי המשחק בתעשייה.

החזון של רון היה מעבר לטכנולוגיה – הוא ראה אנשים. כשמו כן הוא, בחר לעזור למועמדים שהיו עבורו עולם ומלואו, עם חלומות, חששות ושאיפות. הוא בנה שירות מדויק שמעניק יחס אישי ומחויבות אמיתית לשוויון הזדמנויות בתעשיית העבודה.

מנהיגה עם חזון: מרים בריינין

מרים בריינין, מנכ"ל החברה, קיבלה על עצמה משימה אדירה: להמשיך את חזונו ולהוביל את החברה לשיאים חדשים. עורכת דין בהכשרתה, אשר תמיד שמה לעצמה כמטרה – לסייע לפרט, מרים מביאה איתה ראייה רחבה ושילוב טכנולוגי פורץ דרך.

עם דגש על חדשנות, התמקדות במחפשי העבודה והטמעה של טכנולוגיות חדשניות, מרים מובילה את החברה להתרחבות לשוק הגלובלי. החזון שלה כולל מתן מענה מותאם אישית גם לאוכלוסיית המפוטרים בהייטק, ויצירת שיתופי פעולה עם חברות שמפטרות עובדים, כדי להעניק להם נקודת פתיחה חדשה.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

התהליך איתנו

אם אתם בחיפוש עבודה אקטיבי, אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בתהליך שמותאם עבורכם אישית:

  1. יעוץ מקצועי ומחקר שוק מדויק ותוך בדיקת התאמה לטייטלים לפי מטרותיכם.
  2. מיתוג אישי: שיפור קורות חיים, פרופיל לינקדאין ומכתבים מקדימים.
  3. הכנה לראיונות: סימולציות, פידבק ושדרוג כישורי ההצגה העצמית.
  4. מעקב צמוד: ניתוח תוצאות וצעדים להמשך הדרך.

בנוסף, אנחנו מביאים את היתרון שלנו: חשיפה למעל 13,000 אנשי קשר בקהילת מגייסים אקסקלוסיבית שבנינו לאורך השנים. זו לא רק רשת – זו קהילה חזקה שמחוברת כמעט עם כל חברת הייטק בארץ.

אחרי שהבהרנו מי אנחנו וקיבלתם תמונה מלאה על המסע איתנו, נחזור להתחלה –

איך תגיעו למשרות הכי טובות בהייטק לפני כולם?

בעזרת החשיפה המאסיבית שלנו למעל 13,000 אנשי קשר בקהילת אנשי הקשר של JobHunt – מתוך תפיסת עולם של "חוק המספרים הגדולים" = ריבויי ראיונות, מקצר את תהליך החיפוש.

מדובר במיילינג-ליסט של מי שמגייס עובדים כדרך קבע בתוך הארגונים ומחוצה להם ואנשי קשר בתוך החברות, אשר מגישים מועמדים למשרות "חבר-מביא-חבר" ונהנים מבונוסים עבור "השמות פנימיות".

המאגר מתעדכן כל הזמן וכולל מגייסים, מנהלים ועובדים בארגון שנחשפים למשרות הרבה לפני שאלו מתפרסמות החוצה.

המטרה שלנו כפולה, מחד לסייע לכם להגיע לכמה שיותר הזדמנויות, ומאידך להבין לנתח ולתקן קשיים סובייקטיבים שעולים במסגרת התהליכים. החוכמה היא לא לחזור על אותן הטעויות שוב ושוב, אלא לתקנן במהרה.

כמו כן, השירות שלנו משקף למועמדים את מצבם הסובייקטיבי בשוק העבודה – לדוגמא כאשר נדרשת העמקת ידע או רכישת יכולות מקצועיות חדשות.

ביחד, נייעץ, נחדד ונחשוף אתכם לעיניים הנכונות בתעשייה תוך הענקת יתרון תחרותי בשוק מחפשי העבודה.

סיכום

עם ניסיון מוכח מאז 2008 אנו מכירים בכלל הצריכים העולים במסגרת חיפוש עבודה בהייטק. אנחנו כאן כדי להעניק בוסט ממוקד לתהליך החיפוש ולקצר לכם את העבודה הקשה. ועדיין, המוטיבציה שאתם מביאים לחיפוש מהווה מפתח להצלחתו. למרות שנסייע לכם לערוך, למקד, ולהגיע למשרות, חובה עליכם להיות פעילים בתהליך.

אז מה נדרש מכם? פניות, זמינות ומחויבות לתהליך חיפוש העבודה. אנחנו כאן לעזר בכל שאלה וקושיה ומעניקים תהליך מובנה שלא יאפשר לכם לוותר.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ג'ובהאנט, מעניקה שירות ייחודי למחפשי העבודה במטרה לקצר את התהליך בכלים טכנולוגיים מובנים. לצד היכרות מקצועית מעמיקה והכוונת המועמד אנו דואגים להגדלת החשיפה לקורות החיים באמצעות פרסומם המאסיבי בקרב מגייסים ואנשי קשר בתעשייה.

אנחנו פועלים בשוק העבודה מאז 2008 ומכירים מקרוב את הצרכים של מחפשי העבודה בשוק.
אם אתם מתקשים עם החיפוש ומבקשים לקצרו, צרו איתנו קשר ונבחן אפשרויות במסגרת אחד ממסלולי השירות המוצעים.

157 תגובות לפוסט

  •  :  שלום, השירות שלכם נראה לי מאוד... אך יש לי שאלה בנושא: במידה ונרשמתי לתהליך אתכם ומצאתי עבודה דרך מקום אחר, האם גם אז אצטרך לשלם? או לחלופין הגעתי לראיון עבודה דרך קשרים אישיים או דרך חברת השמה לאותה משרה שגם אתם הפניתם אותי, גם אז אצטרך לשלם? אודה לתשובתכם.
  •  :  היי יואל, בעיקרון ניתן למצוא בעזרתו גם משרות סטודנט. התשלום אינו שונה (שהרי ההשקעה שלנו רק עולה ולא להיפך). מה שכן, הנושא של משרות סטודנט מורכב וקשה להגיב אליו על רגל אחת. (גורמים כמו שארית לימודים, תחום, מיקום נכנסים לתמונה). בקיצור - אתה מוזמן לשלוח לנו קו"ח ו/או לדבר איתי/איתנו ותוכל לקבל מענה מלא. שיהיה בהצלחה! ענת
  •  :  שלום, אני סטודנט למדעי המחשב, האם ניתן למצוא דרככם גם משרות סטודנט? האם גובה התשלום שונה במקרה זה? אשמח גם לקצת סטטיסטיקות בנוגע לאחוזי ההצלחה במקרים דומים תודה!
  •  :  שלום רב, מה קורה כאשר מועמד מבקש להתחיל בתחום חדש , ללא ניסיון מעשי , רק קורסים והשכלה ? האם אתם מתפלים גם בסוגיה הנ"ל? בתודה
    •  :  השירות מיועד למהנדסים ואנשי הייטק
  •  :  היי לינוי, את התשובה הזאת קשה לתת על רגל אחת - אשמח להסביר לך אותה בפרוטרוט בפורום אחר. באופן עקרוני - את איכות השירות שלנו והאפקטיביות שלו ניתן למדוד לפי קצב ראיונות וכך אנחנו אכן עושים. באופן פרטני יותר - יש כל מיני מקרים ואנחנו מתייחסים אל כל אחד מהם, במקרה הצורך, בפגישה אישית. העיקר של השירות שלנו ומהותו, למעשה, הוא - ייצור ראיונות עבודה. מן הסתם האינטרס שלנו, בדומה לשלך, הוא שתמצאי עבודה מהר ככל שניתן - כך שאם יש צורך גם נתמוך בך בכל שנוגע לראיונות עצמם ולהתקדמות התהליך, אבל השורה התחתונה שלנו היא - ראיונות, ראיונות, ראיונות. ענת
  •  :  מתגובתכם לאילנה כתבתם שהתשלום יתבצע אחר ההצלחה, בתגובה שכתבתם לאילנה, אם ההצלחה היא לא דרככם אלא דרך חברה אחרת שיצרתי איתה קשר האם גם אז אאלץ לשלם לכם סכום של 5500 ש"ח + מע"מ? אשמח לתשובה בהקדם כי אני כבר מחכה הרבה זמן לראיונות ולצערי עדיין לא קיבלתי כי אני חדשה בתחום. ובמה מתבטא השירות שלכם???, במה הוא יכול לעזור לי חוץ ממציאת ראיונות הולמים לכישוריי??? האם יש הכשרה או קורסים שאתם נותנים להצלחה בראיונות כשם שחברות אחרות עושות???
  •  :  היי אור, שאלה מצוינת. בקצרה - אוכל לשמור על דיסקרטיות אבל לא אוכל להבטיח לך אותה. כלומר - השיטה שלנו אומרת שאנחנו דוחפים אותך קדימה, בלי קשר לדרישות של חברות מאיתנו. אנחנו מעבירים אותך לחברה דרך עובדים, מנהלים ועוד.. העיקר שתכנס ותגיע לראיון. בין היתר, השיטה שלנו עובדת על נטוורקינג ככה שבמקרה של דיסקרטיות - אני יכולה לחסום את החברה שאתה עובד בה, אבל אני לא יכולה להבטיח שזה לא יגיע דרך גורם שלישי (או רביעי או חמישי). בינתיים המקרים שבהם דיסקרטיות סוכנה מהווים פחות מחצי אחוז מכלל המקרים אצלנו. ועם זאת - הסיכוי קיים. בכל חיפוש יש סיכון, השאלה היא עד כמה אתה (כמחפש) מכוון מטרה ועד כמה אתה רוצה למצוא את העבודה המיוחלת. שיהיה בהצלחה!!
  •  :  שלום, כיצד אתם שומרים על דיסקרטיות למחפשי עבודה בכירים שעדיין עובדים וחשוב להם מאוד שהמעסיק לא ידע על תהליך חיפוש העבודה, האם גם אצלכם יש תהליך בקרה לקבלת אישור של המועמד לשליחת קו"ח לפמי שליחתם כמו בחברות השמה
  •  :  בוקר טוב עדי, השיטה שלי מכוונת ליצירת גידול בקצב ראיונות העבודה וזירוזו של תהליך החיפוש. לאורך השנים רכשנו ניסיון עם מגוון רחב של פרופילים למחפשי-עבודה. משמעות התשובה שקיבלת היא שהניסיון שלנו מלמד שהשיטה שלנו פחות אפקטיבית לפרופיל החיפוש שלך. כלומר - הערך המוסף שלנו עבורך - פחות משמעותי. אם תרצי לשמוע יותר - אנחנו זמינים במשרד ובמייל. ענת
  •  :  שלום, העברתי את קורות חיי לאתרכם אך קיבלתי מייל שהם לא מתאימים לשירות אותו אתם מציעים. אני לא מבינה מה פירוש התשובה? אני מחפשת עבודה בתחום ניהול משאבי אנוש.
  •  :  האם אתם משימים גם בעלי מקצועות כמו מנהלי תפעול/לוגיסטיקה, מנהלי שרות?
    •  :  כן, בעיקר אם זה מכוון לחברות ההייטק ואפילו לואוטק שם הקשרים שלנו ענפים וחזקים.
  •  :  היי לימור, בשלב זה, אחת מאיתנו תעבור על קו"ח ותחזור אלייך במייל. אם ימצא שהפרופיל שלך מתאים לשיטה שלנו - תוזמני לפגישת הכרות. פגישת ההכרות נערכת, כמובן, ללא עלות ומטרתה - להכיר. תפגשי עם אחת מנציגותינו - היא תכיר אותך ותחליט אם היא רוצה להתחיל לעבוד איתך, את תכירי אותנו ואת השיטה ותחליטי אם את רוצה להתחיל לעבוד איתנו. ענת
  •  :  OK, שלחתי קורות חיים דרך האתר. איך התהליך ממשיך מרגע זה?
  •  :  היי לימור, שאלות מצוינות. יש לנו ניסיון חיובי עם מנהלי מוצר בכלל ובתחום התוכנה בפרט. זה נכון, לא נפתחות המון משרות של ניהול מוצר באופן כללי אבל קיימות הרבה יותר משאת חשופה אליהן כשאת עובדת מול אתרי דרושים וחברות השמה. מחזור חיים של משרה באופן כללי הוא כזה שמאפשר איוש המשרה לפני שהיא תצא החוצה להשמה ככה שאם את לא מגיעה דרך אנשים שעובדים בארגון את עשויה להיות בבעיה. אל השיטה שלנו ניתן להתייחס כאל "הפצה המונית" אבל בשורה התחתונה - היא יכולה לפתוח לך דלתות ולייצר לך ראיונות. באיזה אופן זה לא משרת אותך? אנחנו דואגים שקו"ח שלך יגיעו אל ארגונים. המוטיבציה שלנו היא להכניס אותך בדלת - לא משנה איך. אם זה דרך עובד בארגון, המגייס, חברת ההשמה, לפעמים אפילו למנהל עצמו - העיקר שתכנסי. כן, בהחלט - אנחנו עוברים על קו"ח שלך ואם יש צורך גם עורכים תיקונים ושינויים, הכל, כמובן, באישורך. בשמחה רבה ובהצלחה!
  •  :  היי, אני מחפשת עבודה בתחום ניהול מוצר בחברת תוכנה, אני כרגע נמצאת בתהליך אחד בלבד אליו הגעתי דרך חברת השמה. כששאלתי בחברת ההשמה מדוע יש מעט ראיונות, נעניתי שלא נפתחות הרבה משרות בתפקיד זה, האם זה נכון? באופן עקרוני אני מבינה שעליי להרחיב את החיפוש אבל החשש העיקרי שלי הוא מהפצה "המונית" של קורות החיים באופן שלא ישרת אותי. מה המענה שלכם למצב הזה? שאלה נוספת, האם אתם מספקים גם ייעוץ סביב קורות החיים עצמם? (מה נכון? מה לא? האם יש סיבה הגיונית מדוע יש מיעוט פניות?) תודה מראש וסליחה על ריבוי השאלות...
    •  :  שלום לימור, ההבנה שלך שאת צריכה להרחיב את החיפוש חשובה ונכונה מאוד. ככל שתרחיבי את החיפוש -תגיעי ליותר משרות רלוונטיות, ואז תהיי ביותר מתהליך אחד-דבר שיאפשר לך לבחור בין כמה הצעות שונות... לחשש שלך מהפצה המונית אין שום ביסוס-קורות החיים שלך לא ישרפו ולא יהרסו. הם פשוט יגיעו ליותר אנשים וכתוצאה מכך תקבלי יותר פניות. זה בדיוק מה שאנחנו עושים בשירות שלנו-פרסום נרחב של קורות החיים שמביא לגידול חד ומשמעותי בראיונות העבודה. לשאלתך לגבי הייעוץ לקו"ח- כן ייעוץ בתחילת השירות וגם לאורכו לפי התוצאות וכיוונון מתמיד שלהם לתוצאות אופטימאליות. האינטרס שלנו זהה לשלך: שתמצאי את משרת החלומות שלך כמה שיותר מהר! אגב החשש מהפצה המונית של קורות החיים והמונח "לשרוף" את קורות החיים מגיעים מחברות השמה שאין להן עניין שתשלחי את קורות החיים שלך ישירות לחברות ולכן לרוב הם מפיצות את הרעיון האווילי הזה, תעשי ניסוי ותשאלי מישהי מחברת השמה אם כדאי לך לשלוח את קורות החיים שלך ישירות לחברות בתחום שלך... אני משער שהשורש ש.ר.פ יעלה חיש קל :) .... במציאות הדבר היחיד שיכול להישרף הוא הזמן שלך. בהצלחה!
  •  :  היי אילנה, התשלום אלינו הוא עבור שירות. יש מקרים שונים. אם תרצי לדון במקרה שלך באופן פרטי - בשמחה רבה. באופן כללי - אנחנו נותנים שירות ואת משלמת עבור השירות הזה - רק לאחר הצלחה!
  •  :  שלום רב, הקונספט של לייצג את המועמד ולא את החברה הוא מעניין. האם זה אומר שאתם גובים תשלום רק מהמועמד ולא מהחברה? תודה, בן
    •  :  כמובן בן, אנחנו עובדים אך ורק בשביל מחפש העבודה וגובים תשלום ממנו בלבד.
  •  :  שלום ענת אם לאחר תשלום דמי רישום אצלכם - מצאתי עבודה לא דרככם, האם אני עדיין חייבת לכם כסף בעבור מציאת העבודה? 5500ש"ח?
  •  :  בוקר טוב מישל, תודה על תגובתך. ברגע שאני מתחילה לעבוד עם מישהו - אני מחליטה לקחת סיכון. אני מתחילה להפעיל משאבים, זמן ואנרגיות כדי לקדם את אותו אדם. יכול להיות שאותו אדם מתראיין גרוע, יכול להיות שהוא יחליט לסרב להצעות טובות כי הן 20 דקות נסיעה מביתו ולא רבע שעה. יכולים להיות מיני תסריטים של מצבים בהם אני עובדת עבור אדם כמעט בחינם. דמי הרישום הם הסיכון שאותו אדם מוכן לקחת בתמורה. הם מה שאתה נותן לי כדי שאתחיל לעבוד. באופן כללי - רוב ההתקשרות שלנו מבוססת על אמון. אתה יכול לראות את דמי הרישום כסימן לרצון טוב. כן חשוב לי להדגיש שאנחנו מתעסקים עם אוכ' שבמקרים רבים לא עובדת כך שתשלום במצב כזה עשוי להיות בעייתי. בעניין זה אנחנו בהחלט מאפשרים טווח תמרון כלשהו בעניין דמי הרישום. מקרים כאלה נידונים פנים אל פנים בפגישת הכרות.
  •  :  זה די לגיטימי נושא התשלום אך מה משמעות של תשלום הרישום , הרי אם אתם מתחיבים להצלחות הרי שאת התשלום עבור השרות אתם אמורים לקבל עם הקבלה לעבודה , בהנחה שלא ניתן ללא תשלום רישום האם יש החזר אם אין הצלחה.

התגובות סגורות.