שחזורי ראיונות עבודה -> ריאיון בRETALIX
  • ריאיון בRETALIX
  • ע"י: אביב
    יש לי ריאיון בקרוב בRETALIX למשרת פתוח תשתיות מישהוא יודע מהם השאלות? הבנתי שצריך לכתוב איזשהוא משחק למישהוא יש מושג?
  • לפני 8 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    ליום מיונים, האם אתה יכול לפרט בבקשה מה היה ביום המיונים? מה שאלו? מה התהליך? איך החברה? כל ביט מידע יעזור... תודה רבה.
  • מחפש עבודה צריך שלושה דברים - לדעת לשווק את עצמו, לדעת להגיע למשרות ולדעת להשתפר מתהליך לתהליך.
    לבדיקת התאמה
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    יש לי יום מיונים שבוע הבא לפיתוח של OO אשמח לדעת מה יש ביום ראיונות הזה מה השאלות מה התהליך ובכלל איך החברה תודה וסופש נעים
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    אה שכחתי לענות על השאלה השניה. זו שאלה מאוד כללית שרוצה לראות איך אתה מתמודד עם OO נותנים לך סירת מפרש וסירת מנוע שחלק מהמרכיבים והפונקציונאליות שלהם זהה וחלק שונה. ועוד סירה שהיא יאכטה ויש לה את הפונקציונאליות של שתי הסירות ביחד. בעיקרון אתה צריך ליצור מחלקה של סירת מנוע ומחלקה של סירת מפרש שהן יהיו אובייקטים המחלקה של היאכטה. אח"כ יבקשו ממך להוסיף איזו שהיא פונקציונאליות שרק לחלק קטן מאוד מהסירות יש (כלומר לא רוצים שתוסיף עכשיו עוד משהו לאובייקט עצמו כדי לא לסרבל אותו) והפיתרון הוא לעשות שכל הסירות יורשות מאותו ממשק. או משהו כזה לא רוצה לבלבל אותך כי גם לא כל ראש צוות שואל את אותן השאלות...
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    הי אני כבר לא ממש זוכרת אני חושבת שיצרתי מחלקה של תור אחד - סיבוב אחד במשחק הכוונה עשיתי שהמחלקה של התור מקבלת 2 פרמטרים - את התוצאות של הזריקות. ומחלקה של שחקן שיש לה שדה שהוא מערך של 11 זריקות. בגלל שתוצאה של כל סיבוב תלויה למעשה בסיבוב הקודם אתה צריך לשמור איזה שהוא counter שסופר באיזה סיבוב אתה ו counter שסוכם את הניקוד עד כה. במחלקה של השחקן כתבתי שיטה שמקבלת את המערך של התורות ולכל תור מחשבת את הניקוד בהתאם לתורים לפניו. לדוגמא: אם ב-2 הזריקות שלי הגעתי לסכום שהוא פחות מ- 10, הסכום של 2 הזריקות יהיה הניקוד שלי בסיבוב הזה ואני אוסיף אותו לסכום הכללי. אם עשיתי ספייר - כלומר הסכום של שתי הזריקות שלי הוא 10, אני צריכה לדעת את התוצאה של הזריקה הראשונה של התור הבא על מנת לנקד את הסיבוב הזה (הסכום של הסיבוב יהיה 10 + התוצאה של הזריקה הראשונה). אז בסיבוב הבא כשאני אגש לפונקציה לחשב את התוצאה אני אצטרך ללכת למקום הקודם במערך ולהוסיף לתוצאה שם את התוצאה של הזריקה הראשונה של הסיבוב שאותו עכשיו אני בודקת. הכוונה שתוצאה של כל תור מחושבת בדיעבד. זה לא מאוד מסובך אבל צריך להיות מרוכזים כי הזמן דוחק. אתה מקבל פרוייקט שאין בו כלום - מתחילים מאפס ככה שכרגע יש לך את כל הנתונים שאתה צריך כדי לנסות לכתוב את זה.
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    כן, בשלב הראשון באמת יבקשו ממך לכתוב איזו שהיא אפליקציה. אצלי זו הייתה אפליקציה למשחק באולינג מסבירים לך את החוקים והכל. ואתה חופשי לממש את זה כרצונך. אתה צריך לממש ריצה של שחקן אחד. אתה יכול לכתוב ב Java או בסי שארפ בסביבה של ויזואל בייסיק/אקליפס נראה שאולי אפשר גם ב C++ אם אני לא טועה נותנים לך שעה וחצי לעשות את זה. לא מבקשים שזה יעבוד עד הסוף אבל שזה יתקמפל וירוץ לפחות חלקית - כלומר שאת העיקרון כן תממש. זה לא מאוד מסובך, בעיקר רוצים לבדוק את ה OO שלך. אני ממליצה לעבור על חוקי הבאולינג הבסיסיים, זה יכול לחסוך לך זמן יקר במבחן. אם תעבור את המבחן הזה, יקראו לך לשיחה עם אחד מראשי הצוות, הוא ייתן לך שאלה ותפתרו אותה ביחד על הלוח (ככה לפחות זה היה אצלי). השאלה ממש לא מסובכת, אם אתה בקיא ב - OO יהיה לך בסדר, הכל שם מתמקד בעיקר בזה. אחרי יש עוד ראיון דומה אצל עוד ראש צוות כזה
  • לפני 13 שנים
    ע"י: 1_אורח_כללי
    כן, בשלב הראשון באמת יבקשו ממך לכתוב איזו שהיא אפליקציה. אצלי זו הייתה אפליקציה למשחק באולינג מסבירים לך את החוקים והכל. ואתה חופשי לממש את זה כרצונך. אתה צריך לממש ריצה של שחקן אחד. אתה יכול לכתוב ב Java או בסי שארפ בסביבה של ויזואל בייסיק/אקליפס נראה שאולי אפשר גם ב C++ אם אני לא טועה נותנים לך שעה וחצי לעשות את זה. לא מבקשים שזה יעבוד עד הסוף אבל שזה יתקמפל וירוץ לפחות חלקית - כלומר שאת העיקרון כן תממש. זה לא מאוד מסובך, בעיקר רוצים לבדוק את ה OO שלך. אני ממליצה לעבור על חוקי הבאולינג הבסיסיים, זה יכול לחסוך לך זמן יקר במבחן. אם תעבור את המבחן הזה, יקראו לך לשיחה עם אחד מראשי הצוות, הוא ייתן לך שאלה ותפתרו אותה ביחד על הלוח (ככה לפחות זה היה אצלי). השאלה ממש לא מסובכת, אם אתה בקיא ב - OO יהיה לך בסדר, הכל שם מתמקד בעיקר בזה. אחרי יש עוד ראיון דומה אצל עוד ראש צוות כזה היי טלי קודם כל תודה על המידע. תוכלי לפרט פתרון כללי למשחק שתיארת? וגם מה השאלה שהראש צוות נתן לך? תודה.