שלום לכולם,
זומנת לראיון עבור משרת מהנדסת תמיכה tier 3 בחברת אלקטל-לוסנט... יש לי כמה שאלות:
1. מה זה בעצם מהנדס תמיכה ? ובצורה פרטנית יותר, מה זה מהנדסת תמיכה tier 3?
2. מישהו יכול לספר לי קצת על החברה מבחינת תנאי העבודה ?
3. מהו השכר ההולם עבור משרה שכזו למישהו שהוא בוגר תואר הנדסת תוכנה ?
מחכה לתשובתכם,
בנצי.
לפני 8 שנים
ע"י: 1_אורח_כללי
גם לי יש ראיון (בחברה אחרת) עבור משרת מהנדס תמיכה tier 3
מישהו יודע כבר מה הוא השכר בתחום הזה ?
משני ראיונות בחודש, ל-9 ראיונות בשבועיים. 2025 מביאה איתה בשורות חדשות לטאלנטים בשוק.
כמובן שלא מדובר במקריות אלא בעבודה קשה ומתודה מוכחת!
לבדיקת התאמה
לפני 13 שנים
ע"י: בנצי
אלו הדרישות:
BSc in Computer Science, software engineering, Electrical Engineering, or industrial engineering - information systems major from Technion, or known University. Java and Servlets/JSP, Java scripts- an advantage. Data base: ORACLE, SQL scripts- an advantage. OS: UNIX, Solaris, Linux, AUX- an advantage. Experience in design, development, implementation, and testing in Java environments is an advantage English both verbally and written
_________________________________________
לפני 13 שנים
ע"י: 1_אורח_כללי
לא הבנתי מה זאת המשרה הספציפית הזאת, אבל בדרך כלל מהנדס תמיכה זה שם יותר יפה לתמיכה טכנית. אולי תמיכה טכנית ברמה גבוהה אבל עדיין כנראה לא משרת פיתוח.
בדרך כלל נהוג להוסיף את המילה מהנדס לפני הרבה דברים לדוגמא-
מהנדס בדיקות = בודק qa,
מהנדס וריפיקציה = בודק qa.
מיישם אפליקציה או מוצר = הטמעה והדרכה.
כל זה יכול להיות משרות מאוד מעניינות וחשובות אבל הן לא פיתוח.
בדרך כלל כשאתה רואה מודעת דרושים עם הגדרה לא ברורה (לדוגמא לא כתוב "דרוש מתכנת c אלא מהנדס פיתוח עסקי), תבדוק בדרישות של המודעה מה כתוב שחייב להיות וזה יתן לך מדד בערך על מה המשרה.