שלום לכולם,
לאחר מעבר יום המיונים זימנו אותי לבחינה נוספת לתפקיד במחלקת Customer Focus (תמיכה טכנית מעריך)
הוסבר לי שהבחינה היא בשפת C מול מחשב, משהו שקשור בתוכנה לספר טלפונים, המשימה היא תיקון תקלות ושיפור התוכנה. מישהו נתקל / שמע / התנסה ???
תודה מראש לעוזרים....
ע"י: 1_אורח_כללי
שכר ממוצע רגיל של בוגר מדמח
ע"י: קוקוריקו
ידוע לך מה השכר המוצע למשרה שכזו ?
ע"י: 1_אורח_כללי
אין איזושהי לוגיקה במבחן, נותנים לך תכנית שיש בה תקלות וצריך להפעיל debuger ולחפש את התקלה(ספר טלפונים עם הוספת איש קשר ומחיקה וכו'). צריך להכיר debuger של VS טוב וזה די דומה לחלק של מציאת תקלה בקוד במבחן מיונים הראשון שלהם. לרוב התקלה היא malloc שלא מקצה מספיק או בדיקת תקינות ערכים ומחרוזות.