Interview Recaps

Learn from real interview experiences shared by the community
You can search for a specific company, or by a title

ראיון שני בווינטגרה משרת צ'יפ דיזיין

18 years ago

מישהו יודע מה הסגנון? איך להתכונן? תודה רבה

אם אתה כבר בראיון שני ,אז אולי תשתף אותנו במה ששאלו אותך בראיון הראשון ?

אז ככה בראיון הראשון נשאלתי 4 שאלות : הראשונה לבנות מערכת שמוצאה יהיה קבל בגודל שהוא פונקציה של הכניסה השניה נגד שהוא פונקציה של הכניסות השלישית לממש "גלאי" סדרות כניסה המתחלקות ב5 והרביעית השאלה המוכרת עם הבלוק שמוציא מינמום ומקסימום של שני מספרים ובעזרתו לבנות בלוק שממיין 4 ובלוק שממיין 6. דיי בנאלי האמת.

אף אחד לא יכול לשפוך אור או לתת מידע לגבי ראיון שני? לאו דווקא בווינטגרה ,בכלל.

http://www.jobhunt.co.il/f/viewtopic.ph ... +%F9%F0%E9 וםג- עשיתי חיפוש כאן בפורום חיפוש: ראיון שני , בלי גרשיים ומצאתי מלא דברים טובים תהנה ושתהיה לך שנה טובה !

http://www.jobhunt.co.il/f/viewtopic.php?t=420&highlight=%F8%E0%E9%E5%EF+%F9%F0%E9 וםג- עשיתי חיפוש כאן בפורום חיפוש: ראיון שני , בלי גרשיים ומצאתי מלא דברים טובים תהנה ושתהיה לך שנה טובה ! תודה ושנה טובה קראתי. לצערי זה לא קידם משהו בנושא. אם בכל זאת למישהו יש מושג איך נראה ראיון מקצועי שני למשרת צ'יפ דיזיין או למשרות דומות זה יהיה מאד מועיל.