Learn from real interview experiences shared by the community
You can search for a specific company, or by a title
שלום לכולם רציתי לדעת אם מישהו מחברי הפורום היה בראיון עבודה למשרת סטודנטים להנדסה אלקטרוניקה בחברת אינטל לפי מה שהבנתי העבודה היא במעבדה בחיפה הכוללת עבודה עם ציוד מתקדם . מישהו יודע מהם השלבים במיונים אמרו לי שאמור להיות מבחנים באלקטרוניקה סיפרתית ואנלוגית ,מלבד זה מישהו יודע אלו נושאים באלקטרוניקה סיפרתית ואנלוגית, ומהם השלבים הנוספים שישנם במיונים הללו ,ואם יש לכם חומרים או אתרים אחרים או אפילו כאן באתר חומרים שאלות וכ"ו אודה לכם
שלום רציתי לשאול , הזמינו אותי לראיון טלפוני באינטל שלב ראשוני, הראיון ישמך כחצי שעה... יש למישהו מושג אולי מה הוא כולל ?