איך מייצרים חשיפה מאסיבית בחיפוש עבודה?

אחד האתגרים הגדולים ביותר בשוק העבודה הוא לא היכולות של המועמדים – אלא החשיפה.
מי יראה אתכם, מתי והאם זה יקרה בזמן הנכון.

בעידן של בינה מלאכותית, אוטומציה ולחץ להספיק יותר בפחות זמן –
למה שחיפוש עבודה יישאר תהליך ידני?

איך באמת נכנסים לתמונה לפני כולם?

בזכות חשיפה מאסיבית.

חשיפה מאסיבית זו שיטה מבוססת על עיקרון אחד פשוט:
ככל שיותר אנשים רואים את קורות החיים שלך – הסיכוי שלך להיכנס לתהליך איכותי עולה משמעותית.
ובמקום לחכות להתאמה למשרה ספציפית – אנחנו שואפים להגיע לכמה שיותר גורמים רלוונטיים, לפני שהמשרה בכלל פורסמה.

לא לחכות למשרה שתעלה לאוויר – אלא לפעול כשיש גיוס פנימי.

המשרות הכי טובות לרוב נסגרות לפני שהן מתפרסמות בפומבי

במיוחד בחברות הייטק זה קורה כל הזמן – מחפשים קודם בתוך הצוות, דרך המלצות, או דרך קשרים ישירים עם מועמדים.

וכאן נכנסת הטכנולוגיה של JobHunt.

איך זה עובד בפועל?

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, אנו מאתרים אנשי קשר בתוך הארגונים ומחוצה להם – בעלי גישה למשרות ותמריץ כלכלי להגיש "חברים" ומועמדים לתפקיד לפני האחרים.

ברגע שהקו"ח שלכם מוכנים – אנחנו שולחים אותם בלחיצת כפתור אחת ליותר מ 13,000 אנשי קשר בתעשייה.

לא דרך לוחות דרושים.
לא דרך לינקדאין.
אלא ישירות למייל של מי שיכול לקדם אתכם.

מה מבדל את JobHunt?

הטכנולוגיה שלנו היא רק חלק מהשירות.

הכוח האמיתי נמצא בשילוב שבין הטכנולוגיה לבין הליווי האנושי:

  • אנחנו בונים לכם מסר שיווקי מדויק שמבליט אתכם מול מועמדים אחרים.
  • הקו"ח שלכם נראים כמו מסמך שיווקי ממותג – לא עוד PDF פשוט.
  • מציגים אתכם, לא כ"עוד מועמד שמחפש עבודה", אלא כטאלנט.
  • לאחר ההפצה – אנחנו מנתחים את הפידבק, במידה ויש צורך משנים, ומבצעים אופטימיזציה כדי לחדד את המסר ולהגביר את האפקט.

וכל זה קורה אחת לשבועיים – בדיוק בתדירות שבה משרות מתחלפות ונפתחות בשוק.

למה זה באמת עובד?

כי זו שיטה שלא בונה על מזל.
היא לא שואלת אם יש "התאמה מושלמת".
היא פשוט יוצרת תנועה.

ברגע שיש תנועה – יש למי להגיב, עם מי לדבר, מה לשפר.
זו הדרך היחידה לייצר נוכחות בתעשייה – גם בלי קשרים אישיים.

ומהרגע שנכנסים לתהליך – אנחנו שם כדי ללוות אתכם עם:

  • סימולציות לראיונות.
  • מיקוד אסטרטגיית החיפוש.
  • ובחינה של ההצעות שמגיעות – כדי לוודא שהצעד הבא שלכם נכון גם לטווח הארוך.

היום, חיפוש עבודה לא מסתיים ב"הגשתי קו"ח ומחכה".

אם אתם באמת רוצים לעבור למקום אחר –
אתם צריכים להיכנס לשוק לפני שהמשרה נחשפת בפני כל המועמדים.

זו לא עוד שליחה.
זו הפצה חכמה.
וזה כל ההבדל בין לחפש – לבין למצוא.

השאר תגובה