מאמרים וטיפים

המשרות הכי טובות בהייטק – ואיך להגיע אליהם לפני כולם?

המשרות הכי טובות בהייטק – איך תגיעו אליהן לפני כולם?

אין קסמים, אין קיצורי דרך, ואין הבטחות ריקות. המשרות הטובות ביותר בהייטק לא מגיעות בקלות – אבל עם עבודה קשה, מטרה ברורה והבנה מעמיקה של השוק, אפשר להגיע לשם.

בעידן שבו התחרות גוברת בכל יום, חיפוש עבודה נכון הוא הרבה יותר מאשר שליחת קורות חיים. הוא דורש תכנון מדויק, הבנה מעמיקה של השוק ויכולת להציג את עצמכם כטאלנטים. בעולם שבו הזמן משחק נגדכם, הצעדים הנכונים הם אלו שיובילו אתכם להצלחה.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

נעים מאוד, אנחנו JobHunt

מורשתו של רון ז"ל – האיש שהפך חזון למציאות

רון עוזרי, מייסד JobHunt, היה אדם שראה את מה שאחרים החמיצו. אחרי שסיים את לימודי הנדסת חשמל באוניברסיטת בן-גוריון, נתקל בקושי המתסכל של חיפוש עבודה. התהליך היה מיושן, מסורבל ומלא בבירוקרטיה. במקום להתייאש, הוא בחר להזיז הצידה את החיפוש המסורתי ולעזור למחפשי עבודה שהרגישו את התסכול – בדיוק כמו שהוא הרגיש.

ב-2007, מתוך המרתף בבית הוריו ברמת השרון, הוא ייסד את JobHunt עם חזון פשוט אך פורץ דרך: לשים את מחפש העבודה במרכז ולבנות עבורו מערכת ידידותית, מהירה ומדויקת לחיפוש עבודה. בעזרת טכנולוגיה חדשנית ומערכת JobSwipe, הוא שינה את כללי המשחק בתעשייה.

החזון של רון היה מעבר לטכנולוגיה – הוא ראה אנשים. כשמו כן הוא, בחר לעזור למועמדים שהיו עבורו עולם ומלואו, עם חלומות, חששות ושאיפות. הוא בנה שירות מדויק שמעניק יחס אישי ומחויבות אמיתית לשוויון הזדמנויות בתעשיית העבודה.

מנהיגה עם חזון: מרים בריינין

מרים בריינין, מנכ"ל החברה, קיבלה על עצמה משימה אדירה: להמשיך את חזונו ולהוביל את החברה לשיאים חדשים. עורכת דין בהכשרתה, אשר תמיד שמה לעצמה כמטרה – לסייע לפרט, מרים מביאה איתה ראייה רחבה ושילוב טכנולוגי פורץ דרך.

עם דגש על חדשנות, התמקדות במחפשי העבודה והטמעה של טכנולוגיות חדשניות, מרים מובילה את החברה להתרחבות לשוק הגלובלי. החזון שלה כולל מתן מענה מותאם אישית גם לאוכלוסיית המפוטרים בהייטק, ויצירת שיתופי פעולה עם חברות שמפטרות עובדים, כדי להעניק להם נקודת פתיחה חדשה.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

התהליך איתנו

אם אתם בחיפוש עבודה אקטיבי, אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בתהליך שמותאם עבורכם אישית:

  1. יעוץ מקצועי ומחקר שוק מדויק ותוך בדיקת התאמה לטייטלים לפי מטרותיכם.
  2. מיתוג אישי: שיפור קורות חיים, פרופיל לינקדאין ומכתבים מקדימים.
  3. הכנה לראיונות: סימולציות, פידבק ושדרוג כישורי ההצגה העצמית.
  4. מעקב צמוד: ניתוח תוצאות וצעדים להמשך הדרך.

בנוסף, אנחנו מביאים את היתרון שלנו: חשיפה למעל 13,000 אנשי קשר בקהילת מגייסים אקסקלוסיבית שבנינו לאורך השנים. זו לא רק רשת – זו קהילה חזקה שמחוברת כמעט עם כל חברת הייטק בארץ.

אחרי שהבהרנו מי אנחנו וקיבלתם תמונה מלאה על המסע איתנו, נחזור להתחלה –

איך תגיעו למשרות הכי טובות בהייטק לפני כולם?

בעזרת החשיפה המאסיבית שלנו למעל 13,000 אנשי קשר בקהילת אנשי הקשר של JobHunt – מתוך תפיסת עולם של "חוק המספרים הגדולים" = ריבויי ראיונות, מקצר את תהליך החיפוש.

מדובר במיילינג-ליסט של מי שמגייס עובדים כדרך קבע בתוך הארגונים ומחוצה להם ואנשי קשר בתוך החברות, אשר מגישים מועמדים למשרות "חבר-מביא-חבר" ונהנים מבונוסים עבור "השמות פנימיות".

המאגר מתעדכן כל הזמן וכולל מגייסים, מנהלים ועובדים בארגון שנחשפים למשרות הרבה לפני שאלו מתפרסמות החוצה.

המטרה שלנו כפולה, מחד לסייע לכם להגיע לכמה שיותר הזדמנויות, ומאידך להבין לנתח ולתקן קשיים סובייקטיבים שעולים במסגרת התהליכים. החוכמה היא לא לחזור על אותן הטעויות שוב ושוב, אלא לתקנן במהרה.

כמו כן, השירות שלנו משקף למועמדים את מצבם הסובייקטיבי בשוק העבודה – לדוגמא כאשר נדרשת העמקת ידע או רכישת יכולות מקצועיות חדשות.

ביחד, נייעץ, נחדד ונחשוף אתכם לעיניים הנכונות בתעשייה תוך הענקת יתרון תחרותי בשוק מחפשי העבודה.

סיכום

עם ניסיון מוכח מאז 2008 אנו מכירים בכלל הצריכים העולים במסגרת חיפוש עבודה בהייטק. אנחנו כאן כדי להעניק בוסט ממוקד לתהליך החיפוש ולקצר לכם את העבודה הקשה. ועדיין, המוטיבציה שאתם מביאים לחיפוש מהווה מפתח להצלחתו. למרות שנסייע לכם לערוך, למקד, ולהגיע למשרות, חובה עליכם להיות פעילים בתהליך.

אז מה נדרש מכם? פניות, זמינות ומחויבות לתהליך חיפוש העבודה. אנחנו כאן לעזר בכל שאלה וקושיה ומעניקים תהליך מובנה שלא יאפשר לכם לוותר.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ג'ובהאנט, מעניקה שירות ייחודי למחפשי העבודה במטרה לקצר את התהליך בכלים טכנולוגיים מובנים. לצד היכרות מקצועית מעמיקה והכוונת המועמד אנו דואגים להגדלת החשיפה לקורות החיים באמצעות פרסומם המאסיבי בקרב מגייסים ואנשי קשר בתעשייה.

אנחנו פועלים בשוק העבודה מאז 2008 ומכירים מקרוב את הצרכים של מחפשי העבודה בשוק.
אם אתם מתקשים עם החיפוש ומבקשים לקצרו, צרו איתנו קשר ונבחן אפשרויות במסגרת אחד ממסלולי השירות המוצעים.

מבחן אמינות: 12 שאלות ותשובות

מהו מבחן אמינות וכיצד הוא מסייע בתהליכי גיוס?

מבחן אמינות לעובדים הם כלי מרכזי בתהליך הגיוס בארגונים רבים, במיוחד כאשר מדובר בתפקידים שבהם היושר וההתנהלות האתית של העובד קריטיים להצלחת הארגון ולשמירה על נכסיו. זהו כלי שמטרתו להעריך את רמת היושר, האחריות, המחויבות וההתאמה של מועמד לדרישות האתיות של התפקיד.

חברות הייטק העוסקות במידע מסווג משתמשות במבחן אמינות כדי לוודא שהעובדים החדשים יעמדו בסטנדרטים גבוהים של יושרה ולא יבצעו פעולות לא אתיות כמו גניבה, זיוף נתונים או הפרת נהלים.

כמו כל מבחן גם הוא יכול לעורר לחץ, לכן, ריכזנו עבורכם שאלות ותשובות ממבחני אמינות שיעזרו לכם להתכונן מראש ולהגיע רגועים ובטוחים.

זכרו, החשש מה"לא נודע" הוא טבעי, אך בעזרת הכנה למבחן אמינות ניתן לצלוח את התהליך.


שאלות ותשובות למבחן אמינות

שאלות על התנהגות בעבר (Behavioral Questions):

  1. תארו מקרה שבו הייתם צריכים לקבל החלטה אתית בעבודה. מה הייתה הסיטואציה ומה עשיתם?
    דוגמה לתשובה: "במקרה שבו עובד השתמש במשאבי החברה למטרות אישיות, פניתי אליו ישירות ובמקרה הצורך דיווחתי למנהל."
  2. מה עשיתם כשהייתם עד להתנהגות לא מוסרית מצד עובד אחר?
    דוגמה לתשובה: "כאשר ראיתי עובד מזייף נתונים בדוח, שוחחתי איתו תחילה באופן פרטי. הדו"ח לא תוקן ולכן דיווחתי למנהל בהתאם לנהלים."
  3. האם נאלצתם לשמור על סודיות בחברה? איך התמודדתם עם האחריות הזו?
    דוגמה לתשובה: "התמודדתי באמצעות הקפדה על נהלי אבטחת מידע ושמירה על סודיות פרויקטים."
  4. תארו מקרה שבו הודאתם בטעות בעבודה. איך התמודדתם ומה הייתה התוצאה?
    דוגמה לתשובה: "פעם טעיתי במהלך מצגת ללקוח. מידית עדכנתי את המנהל שלי, התנצלתי בפני הלקוח ותיקנתי את הטעות. החוויה הזו לימדה אותי כמה חשוב לבדוק את העבודה פעמיים."

שאלות מצבים היפותטיים (Situational Questions):

  1. מה תעשו אם תגלו שעובד מזייף את שעות העבודה שלו?
    תשובה אידיאלית: "אתעד את הבעיה ואדווח למנהל או למחלקת משאבי האנוש."
  2. איך תתמודדו עם מצב שבו המנהל שלכם מבקש לבצע משימה לא אתית?
    תשובה אפשרית: "אקיים שיחה פתוחה עם המנהל. אם לא ימצא פתרון, אפנה לגורם בכיר יותר."
  3. מה תעשו אם תמצאו מסמך סודי על המדפסת?
    תשובה נכונה: "אחזיר את המסמך למקום המיועד לו ואודיע למי שאחראי עליו."

שאלות על עמדות וערכים (Attitude-Based Questions):

  1. האם לדעתכם מקובל לעגל פינות בעבודה כדי להשיג מטרות עסקיות?
    תשובה מומלצת: "עיגול פינות עלול לפגוע באמינות ובתרבות הארגונית, ולכן אני מתנגד לכך."
  2. עד כמה לדעתכם יושר חשוב במקום העבודה? ומדוע?
    תשובה אפשרית: "יושר הוא הבסיס לכל מערכת יחסים, נהלים לקוחות וקולגות והוא קריטי לשגשוג החברה."
  3. מה לדעתכם ההשלכות של התנהגות לא ישרה במקום העבודה?
    תשובה: "זה עלול לפגוע במורל העובדים, במוניטין החברה ואף לגרום להשלכות משפטיות."

שאלות אישיות (Personality-Based Questions):

  1. איך אתם נשארים הוגנים ואובייקטיביים בקבלת החלטות בעבודה?
    תשובה: "אני בוחן/ת את המידע הקיים, פועל/ת לפי נהלי החברה ומתייעץ/ת עם גורמים רלוונטיים."
  2. תארו מקרה שבו נאלצתם לעמוד על שלכם למרות ההתנגדות.
    דוגמה: "שמרתי על נהלי הגיוס שקופים על אף לחץ מצד מנהלים לתעדף מועמד פנימי."

טיפ חשוב להצלחה

אם אתם נתקלים בשאלות מורכבות, זכרו: עדיף לקחת כמה שניות למחשבה ולבנות את התשובה מראש לפני שעונים, מאשר למהר ולתת תשובה שעלולה להתפרש כבעייתית.

כמו כן, אם אתם רוצים להגיע מוכנים למבחן האמינות ולשאלות המאתגרות בראיון, אנו מציעים סימולציות מותאמות אישית שיעזרו לכם לתרגל כל שאלה מראש. עם הליווי האישי שלנו, תהיו מוכנים לכל תרחיש – מהפרטים הקטנים ביותר ועד לטיפים שעושים את ההבדל.

במידה ואתם לא בטוחים האם אתם מוכנים לראיון עבודה הבא שלכם – קראו את המאמר הקודם שלנו: הכנה לראיון עבודה: מדריך ב-10 שלבים פשוטים ותגיעו מוכנים לשיח הבא.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ג'ובהאנט, מעניקה שירות ייחודי למחפשי העבודה במטרה לקצר את התהליך בכלים טכנולוגיים מובנים. לצד היכרות מקצועית מעמיקה והכוונת המועמד אנו דואגים להגדלת החשיפה לקורות החיים באמצעות פרסומם המאסיבי בקרב מגייסים ואנשי קשר בתעשייה.

אנחנו פועלים בשוק העבודה מאז 2008 ומכירים מקרוב את הצרכים של מחפשי העבודה בשוק.
אם אתם מתקשים עם החיפוש ומבקשים לקצרו, צרו איתנו קשר ונבחן אפשרויות במסגרת אחד ממסלולי השירות המוצעים.

מבחן אמינות פורום

איך לנפץ את קללת האוברקוואליפייד

קראו לכם לאחרונה אוברקוואליפייד? אם כן, המאמר הזה עבורכם.

נתחיל בחדשות הטובות – אם קיבלתם את התואר הזה, סימן שאתם כנראה שווים הרבה יותר (גם מבחינה מקצועית וגם כספית) ממה שהמראיין יכול להציע כרגע. היכולות והניסיון שלכם פשוט גדולים על התפקיד שאליו הגשתם מועמדות – וזה דווקא טוב!

סביר להניח שאם הייתם מסכימים לתפקיד, הייתם משתעממים מהר מאוד, מה שהיה פוגע גם בקריירה שלכם וגם גוזל את זמנו של המעסיק.

אבל זה לא הכול.

בתקופה הנוכחית, בה יש מחסור אמיתי באנשי מקצוע מנוסים, עליכם לזכור דבר חשוב: אל תתפשרו על פחות ממה שמגיע לכם! לשנמך את עצמכם לתפקיד שלא תואם את היכולות שלכם זו טעות אסטרטגית שעלולה לפגוע בהתקדמות שלכם בטווח הארוך. במקום להתרכז באיך להתאים את עצמכם למשרה – התמקדו במציאת משרה שתתאים בדיוק לכם, ליכולות שלכם, לשאיפות שלכם ולערך שאתם מביאים לשולחן.

אז מה עושים כשאתם נתקלים באתגר הזה?

במאמר הבא נדבר על איך להפוך את ה"אוברקוואליפייד" ליתרון תחרותי: איך לשווק את עצמכם נכון, למצוא את התפקידים שמגיעים לכם באמת ולעבור את הראיונות בלי תחושת תסכול.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

מספר סיבות לכך שאתם מוצאים את עצמכם עם הכינוי "אוברקוואליפייד"

העיקרית? זו טעות שלכם. כן, אלו החדשות הפחות טובות.

לרוב, התופעה מתרחשת בקרב מועמדים שהתעייפו מהחיפוש או פשוט לא מצליחים למצוא הזדמנויות התואמות ליכולות שלהם. הזמן עובר, תחושת הייאוש שמתגברת, והלחץ למצוא עבודה גובר – וכל זה ביחד מוביל אתכם להוריד בדרישות ולכוון נמוך יותר.

וכך אתם נכנסים למלכודת האוברקוואליפייד.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

הירידה בדרישות שלכם פוגעת גם בביטחון העצמי שלכם. היא מתחילה מעגל מסוכן שבו אתם מוותרים על עצמכם, משנמכים את קורות החיים, מחביאים את הניסיון שלכם, או אפילו מסירים טייטלים משמעותיים.

רצון להשתלב במהרה, מתוך אמונה שאפשר "להתחיל מנמוך ולטפס למעלה".

אבל האמת היא הפוכה: מעסיק שמרגיש שהתפקיד קטן עליכם, חושש לתת לכם הזדמנות. הוא יודע שתשתעממו מהר, שאין לו לאן לקדם אתכם ושאתם עלולים לעזוב זמן קצר אחרי ההכשרה. לכן, אסור לכם לשנמך את עצמכם!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1. הסוד הראשון

לכוון גבוה; הן מבחינת האתגר והן מבחינת הטייטל. לא לוותר לעצמכם ולא לוותר לצד השני.

האם חשתם פעם שאתם מתפשרים? אם כן, הגיע הזמן לשנות גישה. כשאתם בוחרים משרות, אל תכוונו למה שנראה קל או נגיש. במקום זאת, התמקדו במשרות שתואמות את הניסיון, הכישורים והשאיפות שלכם. שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

  1. האם המשרה מאתגרת אותי מקצועית?
  2. האם היא מציעה אופק להתקדמות?
  3. האם היא תואמת את הערך שאני מביא/ה?

זכרו: שאתם מתארים את עצמכם כמועמדים, אל תצטנעו. מעסיקים מחפשים מועמדים עם ערך מוסף. הדגישו את הניסיון שלכם, את ההצלחות ואת התשוקה שלכם לתחום. אתם לא עוד מועמד – אתם נכס מקצועי, ולכן מגיע לכם תפקיד שמתאים למידות שלכם.

2. הסוד השני:

חיפוש עבודה הוא לעיתים משחק של מספרים, אבל המספרים הנכונים. כדי למקסם את הסיכוי שלכם, הגדילו את החשיפה שלכם מול מעסיקים רלוונטיים:

  1. שלחו קורות חיים לא רק דרך אתרי דרושים אלא גם ישירות לאנשי קשר בחברות.
  2. צרו קשרים חדשים בלינקדאין וברשתות חברתיות אחרות. שלחו הודעות מותאמות אישית, הציגו את עצמכם והסבירו כיצד תוכלו לתרום.
  3. נצלו קשרים קיימים – מכרים, קולגות לשעבר ואנשים שאתם מכירים מהתעשייה. בקשו המלצות, מידע על משרות, או אפילו היכרות עם מי שיכול לעזור.

אל תהססו לבקש עזרה. לרוב האנשים יש רצון טבעי לעזור, במיוחד אם הם מעריכים אתכם מקצועית.

3. הסוד השלישי:

לנסות להגיע למשרות לפני שהן מתפרסמות לכולם. זה החלק הכי קשה ומבוסס על הכרות משמעותית עם כמה שיותר אנשים.

חלק מהמשרות הטובות ביותר לעולם לא מגיעות לאתרי דרושים. למה? כי חברות רבות מעדיפות למלא משרות באמצעות המלצות פנימיות. אם אתם רוצים להגיע למשרות הללו, עליכם להיות חלק מהרשת הנכונה:

מעוניינים לדעת איך להגיע למשרות הכי שוות לפני שהן מתפרסמות? קראו את המאמר הקודם.

להיות אוברקוואליפייד זו לא מגבלה – זו הזדמנות. כשאתם מכוונים גבוה, מרחיבים את הנטוורקינג שלכם ומחפשים את ההזמנויות המתאימות לכם, אתם הופכים את החיפוש למדויק, ממוקד ומוצלח. אל תשכחו – זה הזמן להאמין בעצמכם ולהשקיע בכלים הנכונים שיעזרו לכם להגיע למשרה שחלמתם עליה.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ג'ובהאנט, מעניקה שירות ייחודי למחפשי העבודה במטרה לקצר את התהליך בכלים טכנולוגיים מובנים. לצד היכרות מקצועית מעמיקה והכוונת המועמד אנו דואגים להגדלת החשיפה לקורות החיים באמצעות פרסומם המאסיבי בקרב מגייסים ואנשי קשר בתעשייה.

אנחנו פועלים בשוק העבודה מאז 2008 ומכירים מקרוב את הצרכים של מחפשי העבודה בשוק.
אם אתם מתקשים עם החיפוש ומבקשים לקצרו, צרו איתנו קשר ונבחן אפשרויות במסגרת אחד ממסלולי השירות המוצעים.

אופטימיזציה הנדסית בחיפוש עבודה – 3 שלבים עיקריים

אופטימיזציה הנדסית בחיפוש עבודה

חיפוש עבודה הוא תהליך מאתגר עבור כולם, גם אם מדובר באנשי מקצוע מבוקשים. למרות הכישורים המרשימים, לעיתים תהליכי הגיוס לא תמיד צולחים כפי שציפינו. במאמר הזה, נציג טיפים מעשיים לאופטימיזציה בחיפוש עבודה בעזרת שיטה שהולכת ותופסת תאוצה: מתודולוגיית ה-Agile. גישה זו יכולה לייעל את החיפוש ולצמצם את הזמן עד שתשיגו את התוצאה הרצויה.

3 שלבים עיקריים בחיפוש עבודה – לגזור ולשמור

  1. לאבחן ולהציג את עצמכם נכון (באמצעות הקו"ח)
  2. "לצאת לניסוי" מול מעסיקים פוטנציאליים באמצעות שליחת הקו"ח למשרות
  3. לבחון את תוצאות הניסוי בצורה "נקייה"

ניתוח תוצאות הניסוי קריטי (ותכף נפרט יותר). חשוב להיעזר במישהו חיצוני לטובת זה. זה יכול להיות איש מקצוע, וזה יכול להיות חבר או בן זוג קרוב. מישהו שאפשר לפרק איתו לגורמים את הסיבה שבגללה הניסוי לא הסתיים בתוצאה הרצויה. חשוב שזה יהיה מישהו שירים לכם ולא יוריד.

אחרי שלב ניתוח התוצאות אתם צריכים להתחיל מהתחלה

  1. לאבחן מחדש ולהציג גרסה שעברה אופטימיזציה בהתאם לתוצאות ניסוי 1.
  2. לצאת לניסוי 2 מול מעסיקים פוטנציאליים
  3. לבחון את תוצאות הניסוי בצורה "נקייה"

ולחזור על הפעולה עד שמגיעים ליעד – שניים עד שלוש הצעות עבודה רלוונטיות שצריך לבחור מהן

הגדרת ה"ניסוי"

שני המסמכים החשובים ביותר לתהליך חיפוש עבודה הם מכתב מקדים מעולה וקורות חיים שהם מפרט טכני אודות היכולות והניסיון שלכם. הניסוי שלכם הוא שליחת קורות החיים למעסיקים. את תוצאות הניסוי צריך לדעת למדוד. לדוגמא :לבדוק את "אחוז ההמרה" – כמה מעסיקים חזרו וקבעו ראיון פרונטלי?

בעוד שיש אסכולות שונות ומגוונות על איך לערוך את המסמכים המשעממים ביותר בעולם, גם על זה אנחנו מסתכלים הנדסית. ליטרלי. תזכרו, אף אחד לא אוהב לקרוא קו"ח, והמנוסים שבמגייסים מקדישים למשימה לא יותר מ-8 שניות. כשאתם כותבים קורות חיים אתם צריכים להקל את הקריאה לעין שמקבלת את המסמך. אתם חייבים לפגוע במילות המפתח הנכונות, ואתם חייבים להביא אותם (את הקו"ח) לרמת מפרט הנדסי.

אל תפחדו לקרוא למשהו שעשיתם בעבר תחת שם אחר, ככל שזה המונח המקצועי העכשווי. הרטוריקה משתנה כל הזמן ואתם חייבים להראות לקורא שאתם עשיתם בדיוק את מה שהוא כתב בתיאור משרה אליה אתם מתמיינים בשביל לעבור את שלב המיון המכני ואת שלב המיון הראשוני.

בין אם אתם לא מקבלים את ההזדמנויות או לא עוברים את הראיונות, זה תמיד נופל על איך אתם מציגים את הדברים (בכתב או בעל פה). כאן מונחות בעצם האפשרויות שלכם לאופטימיזציה. המשרה שתסגרו תהיה אצל מי שידע לראות את הכישורים שלכם הכי טוב ויעריך אותם בצורה הנכונה ביותר.

איך לעשות אופטימיזציה לקו"ח ולהסיק מסקנות נכון?

קודם כל, תשכחו (או נסו לצמצם) דרמות.

אנחנו לא כאן כדי לבכות על מר גורלנו, אנחנו לא רוצים להיעלב ולחשוב שמשהו לא בסדר איתנו.

אנחנו רוצים להצליח במשימה.

קיבלתם לא. אתם צריכים להבין למה.

"אבל המון פעמים קיבלתי תשובה לא איכותית או שלא קיבלתי אותה בכלל"

לא מתבססים על רעשי רקע. קיבלתם ביקורת, תבינו מי אמר לכם את הדברים.

לפעמים אנשים אומרים משהו כדי לתת עצה ובעצם עושים נזק.

ויש גם אינטרסים סמויים מן העין ולא צריך להקשיב לכל מגייס מחברות אאוטסורס שמנסים להעריך את השווי שלכם בחצי מציפיות השכר (ברור, אלו חברות שמתפרנסות מהדלתא שבין העלות לשכר המשולם).

ברגע שתבינו מה עומד מאחורי הדברים תדעו לזהות את איכות המשוב.

שמעתם משוב כגון "אין לך מספיק ניסיון למשרה" אבל אתם יודעים שההפך הוא הנכון – סימן שקורות החיים שלכם לא שיווקו אתכם נכון ואתם צריכים להרחיב על הניסיון.

או אמרו לכם "אתם אוברקוואליפייד" – זה אומר שכיוונתם נמוך מדי מבחינת המשרה אליה התמיינתם.

ולפעמים פשוט יעדיפו את המועמד השני – במקרה כזה לא צריך לשנות יותר מידי מהניסוי, אלא צריך להרחיב אותו.

בהקשר הזה, מי שמבין את השיטה, יודע שהמשתנה העיקרי הוא גודל הניסוי אליו יוצאים.

סיכום

שימוש במתודולוגיית Agile בחיפוש עבודה מצריך גישה שיטתית ויכולת ללמוד מהתוצאות בשטח. כל "ניסוי" – שליחת קורות חיים למשרות שונות – הוא צעד נוסף בדרך למשרה המתאימה לכם. ככל שתבצעו יותר ניסויים, תפיקו יותר תובנות ותגיעו לתוצאה הרצויה. אל תוותרו, תבצעו אופטימיזציה תכופה, ובסופו של דבר תמצאו את המשרה שיכולה להוביל אתכם לשלב הבא בקריירה.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ג'ובהאנט, מעניקה שירות ייחודי למחפשי העבודה במטרה לקצר את התהליך בכלים טכנולוגיים מובנים. לצד היכרות מקצועית מעמיקה והכוונת המועמד אנו דואגים להגדלת החשיפה לקורות החיים באמצעות פרסומם המאסיבי בקרב מגייסים ואנשי קשר בתעשייה.

אנחנו פועלים בשוק העבודה מאז 2008 ומכירים מקרוב את הצרכים של מחפשי העבודה בשוק.
אם אתם מתקשים עם החיפוש ומבקשים לקצרו, צרו איתנו קשר ונבחן אפשרויות במסגרת אחד ממסלולי השירות המוצעים.

מחקר שוק בהייטק הישראלי: איך עושים את זה נכון?

מהו מחקר שוק ומדוע נחוץ בחיפוש עבודה?

מחקר שוק מאפשר לנו להתחיל את חיפוש העבודה בצורה הנדסית ואסטרטגית, במקום לירות לכל הכיוונים בלי מטרה ברורה (מה שיוביל אתכם רק לתסכול מיותר). מחקר השוק ישקף לכם תמונה של המשרות המוצעות, הטייטלים הקיימים והרלוונטים אליכם, כמות המשרות שיש בתחום, דרישות המשרות ועוד. כך שמעבר לתמונה של השוק תוכלו לקבל פידבק בעניינכם.

אך לא רק זה, תוכלו לזהות תחומי צמיחה חדשים, טכנולוגיות חדשות ומגמות בתעשיה. הבנת השוק עוזרת למקד את חיפוש העבודה שלך למשרות המתאימות ביותר לרקע ולשאיפות שלך ומאפשרת לך להימנע מבזבוז זמן על תפקידים שאינם רלוונטיים, ולייעל את מאמציך.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

לפני שנתחיל בניתוח השוק – מה אתם מביאים לשולחן?

שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לפני שאתם מתחילים לנתח את השוק:

  • באיזה תפקידים אתם רוצים להתמקד ומה המטרות שלכם לטווח הארוך?
  • מהם המיומנויות והידע שיש לכם? האם הם רלוונטיים לתפקיד שאתם שואפים אליו?
  • האם הניסיון המקצועי שלכם תואם לדרישות השוק?

חשוב להבהיר – אחת הטעויות הנפוצות בניתוח שוק הוא להינעל על שם תפקיד מסוים. בהייטק, טייטלים יכולים להשתנות מחברה לחברה. למשל, מנהל פרויקטים עשוי להיקרא Project Coordinator, Program Manager, או Delivery Manager. כמו כן, לעיתים תפקידים קרובים משויכים לטייטלים שונים. למשל, אדם עם ניסיון בשירות לקוחות יכול לשקול תפקידים כמו Customer Success Manager או Client Relations Specialist.

לכן, חשוב לנתח את הדרישות ולא רק את שם התפקיד.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

איך עושים מחקר שוק בצורה הנכונה?

מתחילים בלינקדאין

לינקדאין הוא הכלי היעיל ביותר לחקור את השוק, במיוחד בהייטק.

לכן, חילקנו אותו ל-4 נקודות קריטיות שחשוב לבדוק:

חפשו משרות עם הטייטלים שמעניינים אתכם:

התחילו בכתיבת טייטלים שמעניינים אתכם במנוע החיפוש של לינקדאין. כאמור, תתמקדו למצוא את ההתאמה בדרישות ולא רק בשם התפקיד.

שימו לב לדרישות שחוזרות על עצמן:

קראו כמה שיותר תיאורי משרה ושימו לב לדרישות שחוזרות על עצמן – זאת האינדיקציה שלכם להבין מה חברות מחפשות ביחס לתפקיד ואיפה אתם עומדים ביחס לדרישות.

הבינו איזה משרות קיימות:

כמה תפקידים פתוחים יש עם אותו טייטל? באיזה חברות מדובר?

חברות גדולות או סטארט-אפים?

כמה מתחרים יש על כל משרה?

בדקו את כמות ה Reply למשרות. ככל שיש יותר פניות, התחרות גבוה יותר. ההבנה של התחרות הקיימת תסייע לך להיערך טוב יותר ובמידת הצורך לשקול שינויים קלים במיקוד החיפוש.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

מה זה Buzzwords ולמה חשוב לשים לב אליהם?

אלו ביטויים ומילים מקצועיות החוזרות על עצמן בתדירות גבוהה בהגדרת המשרה / דרישות המשרה. הן אינדיקציה מרכזית לכישורים, תכונות, וטכנולוגיות הנחשבות קריטיות לתחום או לתפקיד מסוים.

לדוגמה, לתפקידי Fullstack נוכל לזהות מילות מפתח שחוזרות על עצמם כמו  Python,- AWS\ Azure, Agile לכן חשוב יהיה לשלב מיומניות אלה כבר ב Summary שבקרות החיים, בלינקדאין ובמכתב מקדים

לסיכום

מחקר שוק מקיף מעניק כלים לתכנון חיפוש העבודה בצורה חכמה ואפקטיבית יותר. הוא מספק יתרון תחרותי, מסייע בהבנת מגמות השוק ומאפשר לך להתאים את עצמך בצורה מיטבית לדרישות המעסיקים.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ג'ובהאנט, מעניקה שירות ייחודי למחפשי העבודה במטרה לקצר את התהליך בכלים טכנולוגיים מובנים. לצד היכרות מקצועית מעמיקה והכוונת המועמד אנו דואגים להגדלת החשיפה לקורות החיים באמצעות פרסומם המאסיבי בקרב מגייסים ואנשי קשר בתעשייה.

אנחנו פועלים בשוק העבודה מאז 2008 ומכירים מקרוב את הצרכים של מחפשי העבודה בשוק.
אם אתם מתקשים עם החיפוש ומבקשים לקצרו, צרו איתנו קשר ונבחן אפשרויות במסגרת אחד ממסלולי השירות המוצעים.

קורות חיים שיעבירו אתכם בשלב הסינון הראשוני

 קורות חיים טובים נמדדים במבחן ראשוני פשוט –  האם הצלחתם למשוך את תשומת לבו של הקורא או שנפלתם כבר בשלב הסינון הראשוני.

למרות שהם מהווים את דלת הכניסה לתהליך הגיוס, קורות החיים הוא מסמך משעמם במהותו. בניגוד לדיעה הרווחת קורות החיים לא אמורים להציג את ההיסטוריה התעסוקתית שלכם, אלא לספר לקורא מדוע דווקא לכם מגיעה ההזדמנות להתמודד לתפקיד.

קורות החיים נועדו לייצר לכם פניות והזדמנויות להתראיין – את ההיסטוריה תציגו במסגרת הראיון עצמו.

הדרך המובילה לתוצאה המבוקשת היא לבנות קורות חיים שיווקים וממוקדים למשרת המטרה עליה נסגרתם אחרי מחקר שוק מקצועי.

שוב – כדי להדגיש, המגייסים לא מבקשים לקרוא את ההיסטוריה התעסוקתית שלכם, אלא לבחון התאמה ראשונית לתפקיד ולהזמין אתכם לראיון עבודה מקצועי.

במקרה הטוב, יש לכם 8 שניות למשוך את תשומת ליבו של הקורא. האמת, גם פחות מזה. ברגע שלוקחים את זה כעובדה מבינים שהפתיח חייב להיות חזק, וכזה שיגרום לצד השני להמשיך לקרוא לעומק את היתר (שם יבוא הפירוט המלא לגבי היכולות המקצועיות שלכם)

תקלו על הקורא! אל תצפו שהקורא יעמיק להבין את מה שכתבת בשורה החמישית למסמך או לנחש מה שכתבתם בין השורות.

תלעסו עבורו את המידע בצורה הכי אינפורמטיבית שיש.

א. הטייטל – עוד לפני השם, מקום המגורים או כל פרט מידע אחר שחלקתם, המגייס העייף רוצה לדעת לאיזו משרה אתם מבקשים להתמנות.

זכרו;
לא תמיד טייטל המטרה הוא טייטל שביצעתם בעבר; 
לעיתים למגייס יש מספר משרות שהוא מבקש לאייש ועליהם מאות מועמדים; 
כשאתם מעבירים את הקו״ח דרך חבר-מביא-חבר אתם לא פונים למגייס מקצועי אלא למישהו יכול לקשר אתכם הלאה.

בכל המקרים, תחסכו מהקורא את הניסיון להבין מה אתם מחפשים ופשוט תכתבו את הדברים בבהירות כבר בכותרת.

חשוב לזכור, השוק דינמי וכך גם הטייטלים. לא כדאי להינעל על תפקיד מסוים אלא לחקור לעומק את האופציות, לעקוב אחרי טייטלים רלוונטיים הקשורים לניסיון שלכם, ולהיות פתוחים על שינויי כיוון אפשריים.

זכרו – המפתח הוא לכוון לטייטלים באזורי הביקוש הגבוהים ביותר בשוק.

ב. התמצית (Summary) מדובר בעצם נאום המעלית שלכם – יש לכם כמה שניות להסביר למה אתם מתאימים לטייטל (המשרה) אליו אתם מכוונים.

מאחר ועשיתם מחקר שוק, עליכם לוודאו שכבר תמצית קורות החיים כוללים את הכישורים (Skills) שהתפקיד דורש, תוך דגש על הידע הטכני והניסיון הרלוונטי בתחום.

תיאור מדויק כמו, "מפתח Full Stack עם ניסיון של X שנים והתמחות בשפות Python, React, Node.Js", מבליט את תחום ההתמחות ומציג בבירור את הערך שלכם.

המטרה היא לחזור על מילות מפתח לאורך כל מסמך קורות החיים, ובשום אופן לא לוותר עליהן דווקא באזור הכי בולט במסמך.

אין טעם להתמקד על ה Soft skills כמו "בעל מוטיבציה גבוהה", team player וכדומה – מאחר ולא מדובר בדבר המייחד אתכם ביחס למועמדים אחרים. הימנעו מביטויים כלליים כמו "בעל ניסיון רחב", ובמקום זה, בחרו בתיאור ממוקד המדגיש את הכישורים הייחודיים שלכם.

ג. מיקום מגורים – בויכוח העתיק בין מנסחי קורות חיים, האם יש לציין מקום מגורים או לא – המנצח הוא המועמד שמקבל את הטלפון ומוזמן לראיון עבודה. המחשבה שהיעדר הלוקיישן מציג גמישות "לעבוד איפה שיש הזדמנות", היא טעות שעולה לכם בסינון המוקדם.

חשבו על הדברים מנקודת המבט של המעסיק (ופועל יוצא המגייס המסנו).

הם רוצים לגייס מועמד מתאים לתפקיד "בול" ולא יעזוב אחרי כמה חודשים. איכות חייו של הטאלנט (העובד), חשובה למעסיק ומי שנוסע כל יום שעתיים לכיוון העבודה, לא נהנה מאיכות חיים גבוהה (גם אם יטען אחרת).

לכן חשוב לציין לוקיישן. המגייסים לא אמורים לנחש איפה אתם גרים והאם אתם קרובים למשרד. במיוחד אם אתם גרים בישוב "ליד". כתבו את הישוב ליד שכולם מכירים.

אם אתם כן רוצים להציג את הגמישות לנסיעות, ציינו את המיקום בו אתם מחפשים עבודה (רצוי באזורי הביקוש הגבוהים) ותסבירו את הדברים אם וכאשר תשאלו על זה.

לאחר שהתחלתם חזק וכבר בשלב התמצית משכתם את עינו של הקורא, הפירוט וההיסטוריה התעסוקתית צריכה לדברר בפירוט והרחבה את היכולות המקצועיות שלכם.

למי שיש ניסיון – אתם לא חייבים לצמצם לעמוד אחד. לעיתים הניסיון לעשות כן פוגע בכם בבחינת "לחתוך בבשר החי" מה להכניס לone pager ועל מה לוותר.

אך מה עושים אם הניסיון רלוונטי לתפקיד המטרה? לא מוותרים עליו. זכרו, כתיבת קורות חיים צריכה להיות ממוקדת אך יש דרך לפרט ידע מבלי להאריך במילים.

התמקדו, עוד בשלב מחקר השוק, בזיהוי מילות המפתח החוזרות על עצמן בתיאור התפקיד, אלו צריכות להיות שגורות לאורך כל תחנות הקריירה – ואם אתם לא בטוחים ברלוונטיות של התחנה, צמצמו אותה.

למרות שאתם לא באמת מחויבים לעמוד אחד, אתם לא רוצים להרחיב במקומות שלא צריך.

הדגישו בבולד, ניסיון מקצועי רלוונטי ותארו באופן פרקטי את הפעולות והכלים המקצועיים/טכנולוגיים בהם השתמשתם. הדגישו מותגים ומספרים והצטיינויות אם ישנם, לדוגמה:

"שיפור תהליכי עבודה שהובילו להגדלת התפוקה ב-30%"…. או …. "הובלת צוות 5 מהנדסים בפיתוח מוצרים חדשניים".

אל תוותרו על סקשן הלימודים / תחביבים / התנדבויות / ויכולות נוספות – דווקא במקום הזה, אתם יכולים לתת לקורא הצצה על מי אתם "באמת" לעומת מי אתם על הנייר.

התאמה למקום העבודה מבוססת בראש ובראשונה על התאמה בינאישית ומאחר ומי שמגיע לאזור הזה בקו"ח ראה התאמה מקצועית בסיסית, נותר לנו לגרום לו "רק להתאהב" בכם סופית כדי להזמין לראיון עבודה.

קורות החיים שלכם צריכים להיות מסודרים וקלים לקריאה – בלי יותר מדי צבעים ועיצובים שיכולים גם להקשות על פתיחת המסמך מבחינה טכנית. המטרה היא ליצור קורות חיים רלוונטים לתפקיד ולא רק "יפים לעין" ומלאים בהסחות. יתרה מזאת, תקפידו לשלוח את הקו"ח בקובץ DOCX או PDF ובשום אופן לא צילום או תמונה סרוקה (ואף לא קובץ ייצוא מתוך Canva) מאחר ופורמטים אלו קשים לקריאה ופתיחה על ידי מערכות הסינון האוטומטיות.

והערה לאנשי העיצוב למיניהם – אתם לא נמדדים בעיצוב קורות החיים שלכם אלא בתוכנם, השאירו את היכולות המקצועיות שלכם לתיק עבודות, והשאירו את הקו"ח "נקיים".

שני טיפים ברורים מאליו אך חייבים להרשם:

  1. קורות החיים הם לא תורה חתומה, יש מקום לפתוח אותם, לשנות ולהתאים אותם למצבים שונים. גם אם זאת משימה קשה רגשית, אם הם לא ממירים לראיונות עבודה עליכם לשנות גישה.
  2. מאחר ומבחן התוצאה לטיב קורות החיים, הוא מספר הזימונים לראיונות עבודה  –  אל תתביישו לשלוח, להגיש ולהפיץ אותם ברבים כדי להגדיל את ההזדמנויות. מדובר בסטטיסטיקה ועקרון "חוק המספרים הגדולים". היו קשובים לפידבקים שאתם מקבלים בעקבות השליחה ועדכנו את קורות החיים אם הפידבקים חוזרים על עצמם וראויים לחידוד במסר אותו אתם מנסים להעביר בקו"ח.

נדמה שכולם "יועצי קריירה" וניתן לקבל טיפים ועקרונות מקצועיים לכתיבת קו"ח בכל מקום. 
אבל קורות חיים מדויקים הוא רק הפתיח להליך חיפוש עבודה, שכולנו מבקשים לקצר.

כתבו לנו בתגובות אם יש לכם שאלות, ושתפו טיפ טוב וטיפ רע שקיבלתם על כתיבת קורות החיים!

בהצלחה!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ג'ובהאנט, מעניקה שירות ייחודי למחפשי העבודה במטרה לקצר את התהליך בכלים טכנולוגיים מובנים. לצד היכרות מקצועית מעמיקה והכוונת המועמד אנו דואגים להגדלת החשיפה לקורות החיים באמצעות פרסומם המאסיבי בקרב מגייסים ואנשי קשר בתעשייה.

אנחנו פועלים בשוק העבודה מאז 2008 ומכירים מקרוב את הצרכים של מחפשי העבודה בשוק. 
אם אתם מתקשים עם החיפוש ומבקשים לקצרו, צרו איתנו קשר ונבחן אפשרויות במסגרת אחד ממסלולי השירות המוצעים.

הכנה לראיון עבודה: מדריך ב-10 שלבים פשוטים

הכנה לראיון עבודה: למה זה חשוב?

להתכונן לראיון עבודה אומר קודם כל להבין את הסיטואציה עצמה. כמו כל מפגש עם אנשים שאנחנו לא מכירים, גם החוויה הזו מלחיצה, במיוחד שהמטרה שלנו היא להרשים. בשביל לדאוג לכך שהאי נעימות לא תשלוט בנו – אנו חייבים להיות מוכנים לכל מצב ושאלה.

להכיר את החברה אליה הגשתם מועמדות

לחקור על החברה לעומק לפני הראיון עצמו. עברו על האתר הרשמי, דפדפו ברשתות החברתיות וחפשו עדכונים או חדשות אחרונות. ככול שתכירו את החברה, כך יהיה לכם קל יותר לנהל שיחה שתציג אתכם כמועמדים המתאימים ביותר.

תכירו את המראיין/ת

בתהליכי ראיון, מי שבדרך כלל הולך לראיין אותנו הוא מי שכתב לנו במיילים. הקדישו כמה דקות להכיר את מי שאתם הולכים לדבר איתו, חפשו בלינקדאין, בדקו האם מופיעים פרטים בעמוד "אודותינו" באתר ונסו להתחבר בצורה אישית – כדי להקל על השיחה שתגיע.

תנתחו את דרישות התפקיד

הכנה לראיון עבודה כוללת לא רק הכרת החברה, אלא גם ניתוח דרישות התפקיד. קראו את תיאור התפקיד במלואו ולהכין תשובות מראש למה ואיך הניסיון והידע שלכם באים בהלימה עם הדרישות. אם יש דרישה שאתם לא חזקים בה, נסו למצוא כיצד להראות כישורים אחרים שיכולים לגשר על הפער (או רצון להתפתח וללמוד).

ודאו שאתם מכירים כל חלק בקורות חיים שלכם

עברו על קורות החיים שלכם והתכוננו להציג כל תפקיד, תקופה או הישג שכתבתם. השתדלו להיות מאוד ספציפיים בתשובות ותענו בביטחון לכל שאלה שתעלה. תהיו מוכנים להרחיב אך ורק על מה שרלוונטי למשרה.

הכינו תשובות לשאלות נפוצות

כדי לבלוט בין יתר המועמדים, חשוב להציג את הכישורים שמייחדים אתכם ולהדגישם בצורה ברורה ומושכת. השתמשו בסימולציות עם ChatGpt כדי לדאוג לכך שעל כל שאלה תהיה לכם תשובה ממוקדת. לדוגמה, אם שואלים אתכם מה החולשות שלכם (בדרך כלל מגייסים יכולים לשאול את השאלה הזו בווריאציות שונות) – התשובה אמורה להציג חולשה (הרי לכולנו יש חולשות וזה בסדר) אך איך אנחנו בכל זאת מתמודדים עם זה. 

טעויות שיש להימנע מהן בראיון עבודה

להתכונן לראיון זה לא רק לדאוג לחלק הטכני. כדי להשאיר רושם חיובי, הימנעו מאיחורים, לבוש לא הולם, דיבור מהיר או איטי מדי ופסיביות יתר. אם לא ידעתם לענות לשאלה מסוימת, בקשו רגע למחשבה במקום להראות שנלחצתם. הימנעו במיוחד מביקורת על מעסיקים קודמים.

שפת גוף נכונה לראיון עבודה

הכנה לראיון עבודה לא מסתכמת רק בחיפוש מידע על החברה, אלא כוללת גם הכרת שפת גוף נכונה לראיון עבודה. תגיעו בזמן, כנסו לחדר עם גב זקוף וחיוך נעים, לחצו יד בביטחון ושמרו על קשר עין. תשדרו שאתם מקצועיים וגם חיוביים. גם אם המשרה לא מתאימה לכם בול, האנרגיה שהכנסתם לחדר בדקות הראשונות יכולה להכריע (לטובה או לרעה).

התאימו את התשובות לתפקיד הספציפי

בראיון אתם עלולים להישאל על הניסיון שלכם, לכן הביאו דוגמאות ברורות הממחישות את הכישורים והניסיון שלכם והקפידו שהסטוריטלינג יהיה דינמי ולא משעמם. במידה ושאלה מסוימת התקילה אתכם, אל תחששו לקחת כמה שניות למחשבה. אם יש צורך, בקשו הסבר נוסף. מה שחשוב זה לתת תשובות נכונות וברורות (גם אם זה אומר שיהיה שקט במשך כמה שניות).

שאלות שכדאי לשאול

כדאי לשאול כמה שאלות שמראות את ההתעניינות שלכם. שאלות כמו "מהם האתגרים המרכזיים בתפקיד?", או "איזה סוג של הזדמנויות לצמיחה מקצועית יש בחברה?" יכולות להציג אתכם כמעוניינים ורציניים.

ניהול שיח שכר

אם שאלו אתכם על ציפיות השכר, הציעו טווח כללי והוסיפו שאתם גמישים, בקשו לשמוע יותר על התפקיד והטכנולוגיות – ייתכן שאלה יהיו שווים לכם לא פחות מהשכר. פתיחות מחשבתית זו משדרת נכונות להקשבה והתאמה.

אם לא חזרו אליכם אחרי שבועיים בידקו סטטוס, דוגמה למייל פולואו אפ

שלום (שם המראיין/ת),

מקווה שהכל טוב

רציתי להודות לך שוב על הזמן שהקדשת לי בראיון למשרת (שם המשרה) ב-(תאריך הראיון). נהנתי מאוד מהשיחה, לכן חשוב לי להדגיש שאני מעוניינת בתפקיד. בנוסף, אשמח לשמוע אם יש עדכונים או פרטים נוספים לגבי השלבים הבאים.

בברכה,

(השם שלך)

תבחרו טיימינג נכון לשלוח את המייל. לא מוקדם מדי ולא מאוחר מדי – משהו באמצע.

לסיכום

דבר מאוד חשוב – ככל שתעברו יותר ראיונות עבודה, כך תשתפרו בהכנה לראיון עבודה הבא שלכם. כל ניסיון יעניק לכם ביטחון ויעזור לכם להגיע מוכנים יותר, להציג את עצמכם בצורה מקצועית, וליצור רושם חיובי.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ג'ובהאנט, מעניקה שירות ייחודי למחפשי העבודה במטרה לקצר את התהליך בכלים טכנולוגיים מובנים. לצד היכרות מקצועית מעמיקה והכוונת המועמד אנו דואגים להגדלת החשיפה לקורות החיים באמצעות פרסומם המאסיבי בקרב מגייסים ואנשי קשר בתעשייה.

אנחנו פועלים בשוק העבודה מאז 2008 ומכירים מקרוב את הצרכים של מחפשי העבודה בשוק.
אם אתם מתקשים עם החיפוש ומבקשים לקצרו, צרו איתנו קשר ונבחן אפשרויות במסגרת אחד ממסלולי השירות המוצעים.

הכן את הממליץ

 

שיחת ממליץ היא לרוב אחד השלבים הסופיים בתהליך הגיוס.
שלב מכריע בתהליך, העוזר למגייסים לבחור מועמד סופי מבין 1-3 "פיינליסטים". שיחות הממליץ נעשו בשנים האחרונות יותר ויותר מתוחכמות. כבר כמעט ולא שואלים שאלות כמו "ספר לי על המועמד", אלא יותר שואלים שאלות שאין

שאלות ותשובות על השירות

איך השירות של ג'ובהאנט עוזר לי להגיע לפי 4 ראיונות עבודה?

כיום, בשוק העבודה רוב המשרות נסגרות בתוך ארגונים בעזרת גיוסים פנימים ושיטות גיוס של "חבר מביא חבר". שיטות גיוס אלו גורמות לכך שמשרות רבות לא יוצאות מהארגון ולא מתפרסמות.
מודל של ג'ובהאנט עונה בדיוק על הבעיה הזאת. לנו יש את החבר הזה.
אין לנו משרות יש לנו אנשי קשר, אנחנו עושים הפצה ופרסום מאסיבי של קורות החיים שלך אל אנשי הקשר שלנו,

על מנת שקורות החיים שלך יגיעו למגייס עוד בשלב הגיוס הפנימי לפני שהמשרות יוצאות החוצה.

5 טיפים להתאמת קורות החיים שלך לקריאה מהירה של מגייסים

Resume

מגייסים עוברים על מאות קורות חיים ביום, כתוצאה מכך זמן הקריאה של קובץ קורות החיים הוא למשך 5 שניות בממוצע.

לכן, קורות החיים צריכים להיות מונגשים לקריאה מהירה של מגייסים.

חמשת הכללים החשובים ביותר לכתיבת קורות חיים:

1 2 3 10